Otwarcie hurtowni z artykułami biurowymi

Kiedy pracowałem w urzędzie, to odpowiadałem za zamawianie materiałów biurowych dla wszystkich pracowników.  Za każdym razem zamówienie składałem w innej firmie, ponieważ ceny się zmieniały a ja musiałem znaleźć oferty, które były najtańsze. To właśnie podsunęło mi pomysł.

Duży wybór artykułów biurowych w ofercie hurtowni

artykuły biurowe hurtowniaZrezygnowałem z pracy w urzędzie i postanowiłem otworzyć własną hurtownię. Planowałem sprzedawać artykuły biurowe, żeby wszystkie firmy w Warszawie mogły dokonywać tanich zakupów na miejscu. Znałem producentów tanich materiałów biurowych i dla mnie to nie było nic skomplikowanego. Zresztą najtańsze w mieście artykuły biurowe hurtownia moja miała oferować i wiedziałem, że ten pomysł musi wypalić. Do tematu podszedłem bardzo rozsądnie. Wynająłem budynek, który w mojej ocenie idealnie nadawał się na poprowadzenie hurtowni i zatrudniłem ludzi do pracy. Artykuły biurowe osobiście zamawiałem od różnych producentów, ponieważ w mojej hurtowni musiał być największy wybór, ponieważ to było najważniejsze. W ofercie miałem sporo artykułów biurowych dostępnych w różnych cenach i każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Hurtownia otwarta została w dość szybkim czasie i od razu ruszyła sprzedaż. Na początek wprowadziłem dość dobrą promocję na większość artykułów biurowych, żeby zachęcić ludzi do zakupów. To przyniosło zamierzony efekt. Już pierwszego dnia sprzedałem w hurtowni ogrom materiałów biurowych i wynik ten mnie bardzo satysfakcjonował.

W hurtowni miałem o wiele ciekawsze zajęcie niż w urzędzie, bo wiele się działo. Musiałem pilnować asortymentu, kontaktować się z dostawcami i zarządzać pracownikami. Świetnie się sprawdzałem w roli przedsiębiorcy i wiedziałem, że byłem do tego stworzony. Osiągnąłem spełnienie zawodowe.

Otwarcie hurtowni z artykułami biurowymi
Przewiń na górę