Najlepiej spędzony urlop

Co roku z mężem jak do tej pory jeździliśmy gdzieś na urlop za granicę. Zawsze było naprawdę bardzo fajnie. Jednak prawda jest taka, że najczęściej prócz hotelu i najbliższej okolicy mało co widzieliśmy. A jednak jesteśmy osobami bardzo ciekawymi świata.

Wspaniały wypoczynek z mężem

wypoczynek oferowany w świętokrzyskimMój znajomy z pracy na przykład uwielbia zwiedzać Polskę i często opowiada w pracy o tym co był i co widział. Ja bardzo lubię słychać tych opowieści bo uważam, że są bardzo ciekawe. Ostatnio był w Świętokrzyskim i powiedział mi, że jego zdaniem jest to najbardziej interesujący region naszego kraju. Jest tam tyle atrakcji, że chyba nawet nie sposób je wszystkie zobaczyć. Gdy powiedziałam o tym mężowi to on powiedział, że może w tym roku tam pojedziemy na urlop. W końcu spędzimy ten czas bardziej aktywnie i pozwiedzamy wiele miejsc, które są tego warte. Będzie to na pewno dla nas coś innego. Mi ten pomysł bardzo się spodobał. Taki wypoczynek oferowany w świętokrzyskim może być przecież dużo ciekawszy od wyjazdu za granicę. Mąż znalazł w internecie odpowiednie miejsce noclegowe. Był to pensjonat na bardzo wysokim poziomie. Wykupił opcję z jednym posiłkiem. Bo zawsze jednak na miejscu dobrze jest zjeść śniadanie. A już na obiad czy kolację mamy chodzić w różne miejsca. Mi się ta opcja bardzo spodobała. Gdy już nadszedł nasz urlop i dojechaliśmy na miejsce byłam zachwycona otaczającą nas przyrodą. Jest tam po prostu pięknie. I nie ma czasu na to żeby siedzieć w pensjonacie.

Dlatego też od razu po przyjeździe zostawiliśmy walizki i poszliśmy zwiedzać okolice. Było tam naprawdę wiele wspaniałych atrakcji. Pani w recepcji podpowiedziała nam jeszcze co koniecznie musimy zobaczyć i tak też zrobiliśmy. Były to najlepsze wakacje jakie spędziliśmy w życiu.